Sabtu, 10 Disember 2011

produk penjagaan tumbuhan

produk penjagaan pokok untuk menggalakkan bunga,baja siraman organik dan baja semburan penghalau serangga organik.



pati baja organik

pati baja organik + e.m ( bakteria berfaedah) untuk dijual. bertindak sebagai baja tambahan dan sebagai foliar untuk pokok,daun dan batang pokok membesar. sesuai untuk semua jenis tanaman dan boleh juga dujadikan sebagai baja siraman. untuk di sembur pada daun pokok pun boleh. E.m pula banyak kebaikan kepada tumbuhan,dan mempercepatkan pembesaran akar,pokok dan buah seterusnya memberi kekuatan kepada tanaman untuk melawan penyakit.

250ml - rm10.00


penghalau serangga organik

produk ini dapat menghalau serangga dan menyuburkan tanaman tanpa membahayakan tanaman,haiwan dan juga kepada manusia.ia juga sesuai untuk dijadikan baja semburan pada tanaman dan siraman terus ke pangkal pokok. Sesuai juga digunakan untuk semua jenis tanaman seperti tanaman hiasan (berbunga mahupun tidak), pokok buah-buahan, sayur-sayuran malah juga padi.Mengandungi Organic Bio Stimulants termasuk Humic Asid dan Seaweed Extract yang tinggi
500ml - rm12.50


semburan baja penggalak bunga
produk ini menggalakkan pertumbuhan bunga,sesuai untuk pokok-pokok hiasan di laman anda.menggunakan formula khas untuk meningkatkan aktiviti bunga.




hubungi :
hafiz : 012-3969017
haley : 017-3214917


Tiada ulasan:

Catat Ulasan